Kundundersökning via Kantar Sifo
Kundundersökning med Kantar Sifo, vi vill veta hur nöjda våra kunder är med Private Banking

Kundundersökning via Kantar Sifo
Vi på Lannebo Private Banking vill veta hur nöjda våra kunder är och hur vi kan bli ännu bättre. Därför genomför vi under oktober och några veckor framåt en kundundersökning tillsammans med Kantar Sifo.
Kantar Sifo kommer att ringa ett urval av våra kunder för telefonintervjuer. Samtalen tar cirka 10–15 minuter och genomförs på vardagskvällar mellan klockan 17.00 och 20.00.
Undersökningen fokuserar på dina erfarenheter som kund hos Lannebo Private Banking. Inga känsliga uppgifter kommer att efterfrågas och du behöver aldrig bekräfta din identitet med bank-id eller på annat sätt. Alla svar behandlas konfidentiellt och anonymt.
Vi hoppas att du har möjlighet att delta om du blir uppringd. Dina synpunkter är viktiga för oss och bidrar till att vi kan fortsätta utveckla vårt erbjudande och stärka din upplevelse som kund.